Prosurf

Emilia och jag har idag tagit vår första surflektion och kan nu kalla oss surfproffs på riktigt. Något sånt i alla fall. Vi lyckades hur som helst stå upp flera gånger på brädan och tillslut blev det mer regel än undantag vilket helt klart får klassas som ett gott betyg! En av instruktörerna frågade mig till och med om jag brukade åka skidor. He could tell sa han till mig när jag glatt svarade ja. Sen vet jag i o för sig inte hur han kunde se det och om det var positivt eller negativt eller mittemellan menat, men jag tänker ta för givet att det var för att jag såg så otroligt van och balanserad ut på brädan, my lack of experience till trots. Jag ger hur som helst både mig och Emilia MVG! Nu laddar vi inför Surfcamp nästa vecka! Då ska vi börja lära oss tricks och grejer. Typ.
Och förresten, på onsdag tar jag och Ebba oss an nästa extremesport då vi tänkt kasta oss ut från ett flygplan 14000ft upp i luften (dvs ungefär 4 km). Jag hoppas vi överlever men efter att frittfall 120m på Dreamworld kändes som en piece of cake är jag i skrivande stund endast laddad och exalterad inför denna, lite lite större utmaning.
Hoppas allt är bra i kalla sverige! /Emma
Efter surflägret lär vi ha en bunt av såna här coola bilder på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0