hej

Nu har också Ebba anslutit och vår lilla trupp är fulländad. Förmiddagen har spenderats halvsovande i solen i Hyde Park, men vi har tänkt vara lite mer produktiva nu på eftermiddagen.
Min första tanke om Sydney: fan vad mycket asiater det är överallt. Dom, och det faktum att vi bor på gränsen till China Town får mig lite illamående, men dock inte på ett rasistiskt sett, utan eftersom att jag fortfarande har vår flygresa in mind, då Southern China Airways serverade oss fyra eller fem måltider med asiatisk flygplansmat. Inte det bästa jag smakat, tyvärr.
Puss och kram! /Emma

Kommentarer
Postat av: Louise

IHH ni lever och frodas! Saknar er i kalla Sverige redan! Fast så kallt är det inte, men ändå. Det går bra på nya jobbet förresten hörrni, jag gillart! Puss puss!

2011-11-04 @ 09:43:05
URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: Ma

Åh vad jag blir glad att se att ni är framme o verkar må bra, trots kinamat på flyget. Sköt nu om er o gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Men vad betyder ert senaste inlägg? Är det något en medelålders kontrollfreak inte SKA fatta?

Pussokram till Er alla// Ma

2011-11-04 @ 18:51:20
Postat av: Emma

mamsi, det är en liten kontaktannons bara som vi satt ut åt en väns vägnar.

2011-11-05 @ 00:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0