Whitsunday

Tjena i Sverige!
Nu har vi gjojrt lite saker här. Mest har vi seglat. Condor hette båten vi hängde 3dagar på, den enda båten i världen som vunnit guld 2ggr i alla race berättade vårt crew. Inte för att jag vet vad det betyder men här är den iaf
Trevligt var det. "Akte er för stingers" sen bada vi utan dräkt från båten, fest. Som vanligt var tyskland överrepresenterat, vilket faktiskt börjar bli lite jobbigt ibland. Tyska blev det officiella språket. Skulle kanske varit jobbigare om vi inte kunde tyska alls. Här är en av de totalt 2 bilder jag tog på båten:
Iaf. Vi har också träffat fler trevliga svenskar och tom lyckats hitta en del urinvånare, sk australienare, vi har liftat från mataffären och badat i en etagepool bland annat.
Airlie Beach, där vi berrfinner oss för tillfället, är ett av mina favoritställen so far. Himlans trevligt, men när det sköna folket förflyttar sig gör vi det ocksså. Imorrn, lucia helt sjukt, kommer vi börja jobba på nästa farm! kul. I Mackay ligger den, så dit åker vu redan idag. Stor farm vid havet med massa djur och hästar stod det om den och vi kommer få stanna 1-2 veckor, dvs kanske över jul.
Jag kan också berätta att vi har blivit bruna i solen. Här är de 2 bilderna jag har tagit på oss sedan vi kom tillbaka från båten, fett förväntansfulla tjejer i väntan på gratis pizza.
Datorn hakade upp sig så det blir bara en bild/Emilia

Kommentarer
Postat av: Johannes

Ni är alldeles för bruna!

2011-12-17 @ 02:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0