Hejdå

Ja, det  råkar ju vara så att vi halkade efter "lite" med bloggen på slutet. Tappade lusten helt enkelt att sitta framför datorn, det kan vara så ibland. Nu är det dock för sent att ta upp det, för vet ni, Ebba gick för en halvtimme sedan till sitt tåg som ska ta henne till Bangkoks flygplats, British Airways flygplan och slutligen Sverige. Och imorgon eftermiddag är det min och Emilias tur!!
Jag gav Ebba den hårdaste kramen jag kunde, och ja, jag grät.
Så här Ebba och Emilia, kommer en liten kärleksförklaring till er: (enjoy!)
Vill tacka så himla mycket för dom bästa fem månaderna i mitt liv. Jag har levt med er nu i princip 24/7 i fem månader och det har funkat så himla bra mellan oss så det finns inte. Kunde inte ha haft bättre resesällskap och jag kunde aldrig drömma om att det skulle bli så bra, den här resan slog alla förväntningar. Har så mycket minnen och jag kommer aldrig glömma allt vi gjort.
Det kommer kännas så himla tomt att komma tillbaka till Uppsala utan er. Ni är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag saknar er redan! <3<3<3
(Tack alla ni som följt bloggen, för kommentarer etc, har alltid uppskattats mycket.)
The end.
/EMMA (ni kan som vanligt hitta mig på theopposites.blogg.se tjoho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0