Mer härligt!

Som ni märkt på sistone älskar vi Gatton väldigt mycket och har beslutat att stanna en vecka extra! Idag köpte vi pingisrackets som vi kan roa oss med i princip hur länge som helst (jag har redan tröttnat) och alla vi bor med är jättesnälla och vår chef älskar oss. Idag regnade det så vi slapp jobba, fira med kyckling gjorde vi. Jag har också lyckats se Kanye West och några andra band live i helgen! Tyvärr har jag inga hela skor kvar utan måste fixa nya.
Vi är också glada för att vi snart ska till det här stället.
/Emilia

Kommentarer
Postat av: Martina

Surfers paradise! Right? Ska ni bo på Surf n Sun som jag har tipsat om?

2012-01-24 @ 09:47:19
URL: http://gatomalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0