0405

0405 är inte tiden jag ska gå upp imorgon, det är tiden vi blir upphämtade och tagna till jobbet. Därför ska jag gå och lägga mig nu, 22 är klockan.
Jobbet är dock inte paprikaplock, eftersom jag och Emilia (och alla andra i vårt hus utom Ebba + en skottsk kille) inte riktigt hade de rätta paprikaplockarskillzen som behövdes. Vi vet dock inte vad vi ska göra imorgon men jag hoppas att det inte ör någonting som man behöver böja sig ner på för eftersom 8h att plocka upp paprikor har gett mig den värsta träningsverken jag haft sedan jag fick dela ut reklam en hel dag på jobbet i höghus utan hiss. Jobbigt.
Visste ni förresten att grön och röd paprika växer på samma planta? Plus att den gula är otroligt ovanlig. Vi var 13 pers som plockade i tisdags i 8h och vi hittade endast 5 gula. coolt. Vår chef (okej min o Emilias f.d. chef) blev alldeles till sig av lycka när någon hittade en gul. paprikaguld liksom. Jag hittade ingen, det var säkert därför jag fick sparken. typ.
sen tog vi hem massa och åt till middag. men ebba har plockat två dagar nu och hon vill inte ens titta på dom längre. jag ska lägga en i hennes säng.
Puss o kram Emma

Kommentarer
Postat av: Ebba

*Emma du är rolig! Någon som håller med? Kommentera(hint)*

2012-01-21 @ 04:09:42
Postat av: Louisen

Alltså, paprika är ju ändå inte så gott

2012-01-22 @ 10:46:35
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0