torsdagsmys

Nu är det dock kladdkaksmys som gäller framför en skräckfilm! Josh önskade att vi skulle baka och vi tackar väl inte nej till kladdkaka.. så nu sitter vi här och äter. Intalar oss själva att vi firar någonting för att det ska kännas lite bättre, och det finns faktiskt några saker att välja mellan. Till exempel att vi träffades för ett år sedan som sagt. Jag kan också fira att jag haft mitt körkort i två år (28/1) och därmed inte har prövotid längre! Eller att vi får lön imorgon, och att vi lämnar Gatton på lördag. Good enough.
Kladdkakan var god. /Emma (igen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKÖNT att du styr upp bloggandet lite Emma. Det behövs!

2012-02-02 @ 20:05:03
URL: http://liverpoolstation.webblogg.se/
Postat av: ma

Jättestort Grattis!!!!!

2012-02-02 @ 22:12:05
Postat av: Louisen

Ett år sedan igår som jag tog körkort! WOOOOP WoOOOooP!

2012-02-03 @ 22:06:54
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0