2 veckor kvar

Livet här i Byron Bay glider på, vi har lite sjukstuga här då alla dragit på sig varsin förkylning men vi är glada ändå. Antar att vi borde hålla oss ifrån baden i havet och speciellt kanske inte tagit nattdopp i torsdags men det är himla svårt att låta bli, vi har sjukt varmt på dagarna. Dessutom råkar det vara så att Byron har väl ungefär de vackraste stränderna i australien hittills (även om stränderna i agnes waters/surfers inte heller går av för hackor direkt.) Vattnet är klart turkost och dom tar aldrig slut, det är strand så långt ögat når, hur kan man motstå?
I alla fall så lämnar vi Byron imorgon och ska på surfcamp som sagt, och då är det bara två veckor kvar tills vi ska vidare tll Thailand! Jag tycker det känns så sjukt sorgligt att lämna Australien, det är ganska goda chanser att jag aldrig kommer komma tillbaka hit. Jag måste erkänna för dig mamsi att det finns en anledning till att vi inte köpt hembiljett och det är för att vi har liksom velat hålla möjligheten öppen att istället köpa en returbiljett till Australien  efter Thailand. Men sätt nu inte kaffet i halsen snälla mamma, för vi har diskuterat och vi kommer liksom inte fram till något bra. Så vi kommer komma hem till Sverige i slutet av mars, precis som vi lovat. Jag ska börja kolla på bijetter genast.
Det är också lite svårt att hålla bloggmotivationen uppe som ni kanske märker, det finns liksom saker man hellre spenderar sin sista tid med. Så förvänta er ingenting.
Hejdå alla hemma! /Emma (vem annars....)

Kommentarer
Postat av: ma

Klart jag fattar att Australien är kanon! Jag är bara lite ego o vill ha hem "min lill-Emma".....Åker ni tillbaka efter Thailand så gör ni det. I så fall kommer jag också!

Pussar

2012-02-19 @ 15:51:45
Postat av: E ma

Ja! En resa för ego-mammor! Jag hänger på!

/g

2012-02-22 @ 12:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0