voff!! nää WWOOF

Efter en natt av dunkadunka utanför fönstet och en Emilia som puttar på en (när man äntligen har lyckats somna med frågan) "haru tandkräm?", så vaknar vi runt 10, efter ungefär 14 timmars "sömn". Dagens uppgift var sedan att fixa wwoofing membership, vilket gick ganksa lätt när man väl hittade stället man kunde köpa det på. Det som vi inte tyckte var lika lätt sedan var att ringa upp farmarna och fråga om tre jättetrevliga, underbara och söta svenska tjejer kunde få komma och jobba. Efter ett antal samtal och minst dubbelt så många nervösa sammanbrott lyckades vi, eller duktiga Emma, få ett kontakt med en australiensare som kanske kan ta emot oss, yey!
På eftermiddagen tog vi en promenix till oprahuset och såg hur himla superduperfint det var, köpte mat på bevisligen den ENDA matbutiken i hela stan, (Emma och jag gick på supermarketjakt på morgonen, medan Emilia sov ytterligare någon timme).
Nu är det snart dags att parta med tyskarna vi tjuvlyssnade på under middagen, dom lagade skitmycket pasta!
Cheeers /Ebba (nu har jag alltså blivit av med bloggoskulden, stolt!)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oh lord! Jag vill va där med er!

2011-11-05 @ 21:13:42
Postat av: emilia

Haru fått min present än???? Kolla posten

2011-11-06 @ 08:16:29
Postat av: Erika

Tricket är att leta på nedervåningarna i typ gallerior. Eller bara på nedervåningarna. (alltså efter mataffärer) Har för mig att det ligger typ en Woolworths precis vid ert hostel, om ni bor kvar på World Square.. Låter som om ni har det kanoners annars! Och jag blir sinnessjukt ressugen.

2011-11-06 @ 18:12:35
Postat av: Johannes!

Wow! Om jag gråter över att sitta fast med en uppsats. För att vara oskuldsbloggningen gick det ganska bra, Ebba!

2011-11-06 @ 23:12:05
Postat av: Kajser

Jag har inte vart hemma hos pappa än och kollat, ill let u know!! :)

2011-11-07 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0