jobb

Jag har då alltså lyckats fixa jobb åt oss, på vårt tredje samtal så fick vi napp på en farm som ligger mellan Sydney och Canberra. Farmen utlovar "Historic australian farm buildings & plenty of native wildlife, kangeroos, wombats, reptiles & birds. campfires & bbq's are often in the evenings, leisure time includes swimming, bushwalking, darts, pingpong, guitar, drums & local events on weekends." Vi får komma redan nästa vecka (dvs, imorgon. vi tänker oss dock mer torsdag kanske.) och jag är nervös hehe men det känns kul! Det var allt jag hade. eller nej förresten vi hittade en till mataffär idag!! ifall ni undrade. så det finns minst två här.
/Emma
Igår var vi ute och träffa sköna och mindre sköna människor. Kul kväll förutom när vi tappade bort varandra och min mobil inte funkade hehe men det gick över snabbt. 
Det verkar också enkelt att tjäna mer pengar här. "Ta inget under 20dollar i timmen!!!" fick vi höra igår. Förklaring: 1dollar=minst 6kr.
(vi planerar ta mat i timlön fett värt)
Vi mår fortfarnde bra. I morgon blir det upp tidigt för att kolla in Bondi beach wwiho
/emilia

Kommentarer
Postat av: sanna

Underbart tjejer!

Vilket liv ni lever!

Njut och ha det bra.

2011-11-07 @ 19:40:47
Postat av: Julia

Men hur värt låter inte det där? Living the dreaaam?

2011-11-07 @ 23:12:00
URL: http://slaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0