Framme men trötta!

Efter lite småsorliga hejdån, och ett bortglömt hejdå till min sweetiepie Billyhund, satte vi oss igår på natttåget till Melbourne. Vi var ganska positivt inställda till resan då vi var himla trötta, och tänkte "att sova i åtta timmar kommer gå lätt som en plätt, skönt!", ack så fel vi hade. Efter sjukt många obekväma uppvaknanden slutade det med att Emilia la sig mellan sätena på golvet, och vi lyckades därmed somna. splendid!
Första intrycket av Melbourne är att det är relativt modernt, själva tågstationen var så mycket checkare än den i Sydney och nu sitter vi på Mcdonalds och Emilia säger "Ebba, lova att du slår mig om jag vill beställa kaffe igen.", hon får nämligen ont i magen. Egentilgen tycker jag inte om att slå folk, men för Emilia kan jag göra ett undantag, för hon är snäll.
Annars sitter vi här och recenserar upplevelsen på farmen, allt ifrån huset till maten till, ja allt möjligt faktiskt, det dokumenteras noga i "den lila boken" som Emma har tagit med. Jag slår vad om att det blir en storsäljare när den kommer ut btw.
Här kommer lite bilder, enjoy:

Kommentarer
Postat av: Louise

Bruna snygga!

2011-11-23 @ 00:29:45
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0