ensamtid

Okej, britterna var trevliga och efter lite öl erkände dom också att de bara sett en kackerlacka på rummet, och det var väldigt länge sen (dom har bott här i ett par månader.) Det känns bra.
Vi var iaf ute och svängde våra lurviga på "World bar" typ och det var kul. Jag vaknade dock pigg och rastlös redan klockan 9 imorse, och det kan man väl säga att dom andra inte gjorde. Jag bestämde mig helt enkelt för att gå upp o ta vara på min första ensamtid på en hel vecka. Jag gillar ju att vara ensam liksom, frågan är bara vad jag skulle göra?
Jag började med att gå fram och tillbaka till mataffären två gånger. Sedan kollade jag facebook. Sen tog jag en promenad.
Slutsats: Ebba och Emilia jag behöver er!!
Jag tog dock med kameran, och trevlig nog såg jag en asfin papegoja i en liten park, dvs den var relativt vild (säkert rätt van vid turister dock.) Jag blev då alltså sysselsatt för en stund, vilket jag tycker att jag som svensk har rätt till eftersom det färgrannaste man får se hemma är typ en blåmes. Så här kommer en bild.
Och ja, jag förstår att ni tre mammor som läser säkert hellre ser bilder på oss än på en fågel, men ni får hålla till godo.
Over and out! Puss kram Emma

Kommentarer
Postat av: Louise

Jävlar vilken fin pippi!

2011-11-09 @ 15:19:19
URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: Katinka

HerreJESUS vilken praktful fågel!

2011-11-09 @ 23:34:12
URL: http://eyjafjallajokull.webblogg.se/
Postat av: Katinka

Det blev fel. Jag menade praktfull!

2011-11-09 @ 23:34:42
URL: http://eyjafjallajokull.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0